"ایکارو دوریا"، یک جوان 25 سالۀ برزیلی است که برای مجلۀ Revista Grande Reportagem در پرتقال کار می کند، و همراه با "لوییس سیلوا دیاس"، "خوزو روکو" و "آندرآ والنتی" کمپینی به نام "کمپین پرچم (flag campaign)" رو راه انداختند و تا کنون 8 پرچم کشورهای مختلف رو از طریق ای میل پخش کردند...
ایدۀ اصلی این کمپین "بیان مسائلی که در دنیای امروز مهم است"، می باشد. این پروژه بر طبق آمارهای واقعی و انطباق این آمارها با پرچم کشورها انجام گرفته است و نگرانی های امروز رو در قالب این پرچمها بیان کرده است.
قرمز: مبتلایان به HIV | |
سبز: درآمد ماهانه زیر 10 دلار زرد: درآمد ماهانه زیر 100 دلار آبی: درآمد ماهانه زیر 1000 دلار سفید: درآمد ماهانه بیش از 000'100 دلار | |
قرمز: کودکانی که زیر یک سال می میرند سبز: کودکانی که زیر سه سال می میرند زرد: کودکانی که بالغ می شوند | |
قرمز: 14 ساله هایی که کار می کنند زرد: 14 ساله هایی که درس می خوانند | |
قرمز: صادرات موز آبی: صادرات قهوه زرد: صادرات کوکایین | |
آبی: مصرف کنندۀ نفت خام زرد: تولید کنندۀ نفت خام | |
آبی: زنانی که ختنه شدن را تحمل می کنند سفید: زنانی که ختنه شدن را تحمل نمی کنند | |
قرمز: موافق با جنگ عراق سفید: مخالف با جنگ عراق آبی: نمی دانند عراق کجاست |
منابع: چلچراغ، Adland، Brazilian Artist